فروش رشته آشی سنتی فله

رشته آشی سنتی فله در بازار یکی از پرطرفدارترین محصولات برای پخت انواع آش می باشد. فروش این محصول به دو صورت فله و بسته بندی صورت می گیرد که هر کدام ویژگی های کیفی و کمی منحصر به فردی دارند. آیا از ترکیبات، خواص و چگونگی تولید این محصول به عنوان ماده اولیه تهیه آش، آشنایی دارید؟ چه چالش هایی برای خرید عمده و هم چنین سفارش انواع رشته آشی در بازار پیش روی فعالین وجود دارد؟

 

فروش رشته آشی سنتی فله

دستگاه های تولید برش انواع رشته آشی

دستگاه های تولید برش انواع رشته آشی

طی سالهای اخیر به واسطه استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک روند تولید و کیفیت این محصول افزایش چشمگیری داشته است. به همین علت نیز توزیع ارزان و در عین حال باکیفیت انواع رشته در بازار به صورت فله یا بسته بندی در فروشگاه ها با تنوع بالا صورت می گیرد.
رشته آشی فله در بسته بندی های کارتنی یا کیسه ای از قیمت و نرخ مناسب تری برخوردار است که گاهاً در برخی مناطق نیز به صورت سنتی تولید و در بازار منطقه ای به فروش می رسند.

توجه کنید که در شیوه های مدرن از دستگاه های برش برای یکدست بودن رشته ها استفاده می کنند. البته مرسوم است جهت جلوگیری از ترک خوردن خمیر رشته مقدار قابل توجه ای نمک نیز به آن اضافه می کنند. بنابراین توصیه می شود افراد دارای بیماری فشار خون به صورت کنترل شده از این محصول استفاده نمایند.

انواع رشته آشی مرغوب با بسته بندی های متنوع

انواع رشته آشی مرغوب با بسته بندی های متنوعرشته آشی مرغوب از مخلوط آرد گندم درجه یک، آب و نمک تولید می شود. تفاوت عمده آن با انواع رشته پلویی سنتی در مرحله آخر یعنی تفت دادن است. به این معنی که معمولاً رشته پلویی پس از خشک شدن اندکی با حرارت ملایم تفت داده می شود و تغیر رنگ پیدا می کند.

علاوه بر رشته های یکدست و استاندراد، نوعی دیگر از آن به نام رشته ناهمگون نیز تولید می شود که به ارقام شکسته و با طول کمتر از سه سانتی متر می گویند. معمولاً قیمت و نرخ این نوع رشته ها به مراتب ارزان تر بوده و برای استفاده در مراکز پخت آش صبحانه و … مناسب هستند.
این مدل ها در نمونه های فله ای بیشتر به چشم می خورند و معمولاً قیمت ارزان تری نیز دارند. اگر رشته در حین فرآیند تولید به هم بچسبد وحالت عصایی داشته باشد به آن رشته ناهمگون می گویند.

علاوه بر این موارد آشنایی با فرآیند تولید رشته آشتی به صورت صنعتی نیز خالی از لطف نخواهد بود که به طور معمول مراحل زیر را شامل می شود:

  • مخلوط نمودن مواد اولیه به صورت خشک در دستگاه های هم زن به مدت بیست دقیقه تا نیم ساعت
  • اضافه نمودن آب و افزودنی های مجاز مانند نمک جهت تهیه خمیر یکدست
  • استراحت دادن خمیر جهت آماده شدن برای برش و پخت
  • شکل دهی خمیر به فرم دلخواه و سپس خشک کردن آن در دستگاه خشک کن
  • خنک کردن خمیر تولیدی با جریان هوا، برش و در نهایت بسته بندی

سفارش تولید رشته آشی فله در بازار

سفارش تولید رشته آشی فله در بازار

سفارش تولید رشته آشی با برندهای دلخواه فعالین در کارخانه های فعال امکان پذیر است. برای این منظور شناخت تولیدکنندگان، نمایندگان فروش و دفاتر مرکزی پخش و توزیع می تواند راهکارهای مناسبی باشد.
توجه کنید که معمولاً بسته بندی رشته آشتی در جعبه های مقوایی سفید رنگ با هدف حفظ شکل ظاهری و عدم رسیدن رطوبت به آنها صورت می گیرد. از نظر استاندارد نیز شکل ظاهری رشته درجه یک باید سفید مایل به کرم باشد. اگر قصد سفارش عمده یا تولید با حجم بالای این محصول با هدف صادرات یا سرمایه گذاری را دارید، توجه به ویژگی های فنی و اطمینان از کیفیت بسته بندی آن اهمیت زیادی دارد.

درج وزن بسته، تاریخ تولید و انقضاء، مواد متشکله، شرایط نگهداری، علامت استاندارد و وزارت بهداشت، نام شرکت تولیدی، پروانه ساخت و نشانی کامل محل تولید از جمله موارد ضروری هستند که باید بر روی بسته بندی انواع رشته آشی به ویژه ارقام صادراتی ثبت شوند.