نودالیت با طعم گوشت الیت

نودالیت با طعم گوشت، یک غذای کامل است که در عرض سه دقیقه آماده می شود و توانسته است با ترکیب های مختلف، منوهای غذایی بسیار آسان و سریعی را شکل دهد و توجه طرفداران زیادی را به سمت خود، جلب کند.

نودالیت با طعم گوشت الیت

نودالیت گوشت

نودالیت گوشت نودالیت گوشت الیت از ترکیب رشته های آماده شده با عصاره گوشت تهیه می شود و در نتیجه تمام خاصیت های گوشت و رشته را در خود دارد.

معروفترین و باکیفیت ترین شرکت ایرانی تولید کننده نودل در طعم های مختلف،الیت است.

داخل هر بسته نودالیت گوشت یک چاشنی وجود دارد که در هنگام ریختن رشته ها در آبجوش بایستی آن را در حین پخت و یا بعد از پخت به رشته ها اضافه کرده و از طعم و مزه بی نظیری که به غذای شما می دهد،نهایت لذت را ببرید.

برطبق بررسی ارزش غذایی نودل در بالا،می بینید که نودالیت گوشت یک غذای کامل و پرانرژی برای تامین نیازهای مورد نیاز افراد در تمام رده های سنی می باشد.

نودالیت گوشت را می توان در کنار یک سس آماده شده مانند سس سبزیجات، گوشت گریل شده و یا بسیاری چیزهای متنوع و خلاقانه دیگر سرو و از طعم این غذای کامل و خوشمزه نهایت لذت را برد.

نودالیت با طعم گوشت

نودالیت با طعم گوشت نودالیت با طعم گوشت یک محصول بسیار مناسب برای تامین انرژی و مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز در تمام گروه های سنی می باشد.

در تهیه نودالیت گوشت و یا سایر نودالیت ها شما می توانید نهایت خلاقیت را بکار برده و خوشمزه ترین غذای فوری را برای خود و مهمانانتان آماده سازید.

این نودالیت گوشت خوشمزه به آسانی و با تمام مواد موجود و در دسترس تان در عرض سه دقیقه آماده می شود.

نودالیت گوشت یک غذای کامل است که مناسب استفاده برای دانشجویان،خانم های شاغل ،کارمندان در محیط کار، کودکان بد غذا،تامین پروتئین ورزشکاران و در کل یک غذای فوری و آسان برای تمام علاقه مندان به این رشته های خوشمزه است.

بی شک اگر تنها یکبار از نودالیت گوشت استفاده کرده باشید و مزه آن زیر زبانتان باشد ،هرگز خوردن آن را ترک نمی کنید.

البته رعایت اعتدال در مصرف نودل نیز بسیار واجب است چرا که در برخی نودل های شرکت الیت از سدیم بالایی برخوردارند و در نتیجه باعث افزایش فشارخون و افزایش وزن و در نتیجه چاقی می شوند.

نودالیت گوشت نی نی سایت

نودالیت گوشت نی نی سایت سایت نی نی سایت ،یک سایت تعامل اجتماعی می باشد که تمامی افراد در هر رده سنی می توانند در آن ثبت نام و نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

دستورهای پخت بسیار متفاوتی برای نودالیت گوشت در نی نی سایت ارائه داده شده است که شما در صورت تمایل می توانید پس از سر زدن به این سایت و جستجو عبارت نودالیت گوشت آن ها را مشاهده و درصورت تمایل آن ها را برای خود و یا مهمانان عزیز تان آماده کنید.

البته در صورتی که شما یک آشپز ماهر باشید می توانید دستورالعمل های مختلف پخت نودالیت گوشت خود را به همراه عکس هایشان با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و هنر آشپزی خود را به دیگر علاقه مندان تهیه نودالیت گوشت انتقال دهید.

نودالیت گوشت را چگونه درست کنیم

نودالیت گوشت را چگونه درست کنیم شاید این سوال شما نیز باشد،نودالیت گوشت را چگونه درست کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در پخت انواع نودالیت مخصوصا نودالیت گوشت بیش از هزاران نوع ترکیب مختلف وجود دارد چرا که با افزودن هر ماده اولیه یک ترکیب خاص و خوشمزه به دست می آید .

دستور پخت تمام نودالیت های مختلف در پشت هر بسته نوشته شده است اما به صورت کلی شما به ازای هر بسته دو لیوان آب را جوش آورده و سپس رشته های فرنگی (نودل ها)را به آب افزوده و پس از سه دقیقه آن را آبکش می کنید.

پس از آبکش کردن نودل ها ،چاشنی موجود در بسته را به آن اضافه کرده و به این ترتیب نودل شما آماده خوردن است.

نودالیت به تنهایی یک وعده غذایی کامل است اما برای تنوع شما می توانید در کنار آن از یک مایه خوشمزه و تهیه شده خلاقانه و یا سس های ترکیبی استفاده و مزه و طعم آن را هزار برابر بهتر کنید.

در زیر به معرفی چند مایه مختلف برای سرو کنار نودالیت گوشت می پردازیم.

نکته:دستور پخت های ارائه شده در زیر برای ۴نفر مناسب اند،بنابراین بهتر است از دو بسته نودالیت گوشت به همراه چهار لیوان آب استفاده کنید.

۱-نودالیت گوشت به همراه سس فیله گوشت

ابتدا یک عدد پیاز را شسته و آن را نگینی خرد کنید و دو قاشق روغن زیتون را اضافه کنید تا پیازهای خرد شده کمی شیشه ای شوند سپس۳۰۰گرم فیله گوشت را اضافه و کمی سرخ کنید ،۱حبه سیر رنده شده ،پودر فلفل سیاه و قرمز و زنجبیل تازه را به دلخواه و به همراه دو سوم لیوان سویا سس،یک دو قاشق غذاخوری شکر قهوه ای و نصف لیوان سس کچاپ را اضافه نموده و پس از دو دقیقه ،پنج لیوان آب را به این ترکیب بیفزایید و پس از جوش آمدن شعله را کم و اجازه دهید فیله ها بخوبی بپزند.

یک تابه نچسب(تفلون یا چدن)را روی حرارت قرار دهید و دو قاشق روغن زیتون را به ان اضافه نمایید و نودل و مواد گوشتی پخته شده را به این تابه به همراه باقی مانده سویا سس افزوده و پس از چند دقیقه که غلظت آن مناسب شد از روی حرارت بردارید.

۲-نودالیت گوشت به همراه مایه سبزیجات و گوشت تند

این نوع روش پخت نودالیت از طعمی فوق العاده تند برخوردار می باشد و مناسب برای دوست داران غذاهای تند به خصوص افراد جنوب ایران ،مکزیکی ها و…می باشد.(البته سایر افراد نیز با کم کردن ادویه های موجود در این دستور،می توانند این نودالیت گوشت و سبزیجات را مطابق با سلیقه خود تغییر داده و میل کنند.)

ابتدا یک عدد پیاز را پوست کنده ،شسته و بصورت نگینی خرد کرده (می توان در صورت تمایل ان را رنده نمود) و بهمراه کمی روغن در داخل تابه بریزید و هم زده تا به حالت کاراملی در بیایند .

پس از کاراملی یا طلایی شدن پیازها ،۲حبه سیر له شده را به ان بیفزایید.

سپس۴۰۰گرم گوشت چرخ کرده را به مواد اضافه و بخوبی هم بزنید تا رنگ ان تغییر کند و گوشت پخته و مزه خامی ندهد.

در این مرحله به مواد گوشتی نودل، ادویه های دلخواه خود(نمک،فلفل،زردچوبه،زنجبیل،آویشن و..)را ازهر کدام به استثنا نمک ۲قاشق غذاخوری سرپر اضافه و به خوبی ترکیب کنید.

در صورت تمایل در این مرحله می توانید به ترکیب تان ۲عددقارچ حلقه ای شده یا یک عدد فلفل دلمه ای خرد شده را نیز اضافه کنید.

سپس در مرحله اخر ۲قاشق سس سویا ویک قاشق رب گوجه فرنگی را چند دقیقه با مواد تفت داده و یک و نیم فنجان اب جوش به مواد افزوده و اجازه دهید تا مواد بخوبی پخته شوند و اب اضافی ان ها نیز کشیده شود.

برای سرو ابتدا نودل را در وسط ظرف ریخته و روی ان را با مواد گوشتی پر کنید.

در انتها برای گارنیش یا تزیین نهایی می توانید ،چند عدد پیازچه ها خردشده حلقه ای را بر روی مواد بریزید و نودالیت گوشت خوشمزه و تندتان را میل کنید.

۳-نودل گوشت و سبزیجات

نودل گوشت و سبزیجات یک غذای سرشار از پروتئین و بسیار سالم بوده و مناسب برای کسانی است که برای سلامتی جسمانی خود ارزش قائل هستند و همیشه به دنبال غذاهای سالم و خوشمزه می گردند.

ابتدا دوقاشق روغن زیتون را داخل یک ماهیتابه نچسب بریزید و نودل آبکشی شده و پخته را به ان اضافه کنید تا بمدت سه دقیقه سرخ شود.

نودل را به یک ظرف دیگر انتقال داده و مجدد داخل همان ماهیتابه دو قاشق روغن اضافه کرده ویک عدد پیاز و ۴حبه سیر را کمی تفت دهید تا حسابی تغییر رنگ داده و طلایی شوند.

در مرحله بعدی یک عدد فلفل کبابی خرد شده را افزوده و حرارت را بالا ببرید و سپس دو عدد سیب زمینی متوسط خردشده را به ان اضافه و مدت پنج دقیقه زمان دهید تا سیب زمینی ها بصورت کامل سرخ شود.

سپس پودر فلفل سیاه،قرمز،گرام ماسالا (که باعث متفاوت شدن طعم این نودل می شود)و آویشن را به مواد بیفزایید تا عطر فلفل بخوبی بلند شود.

یک عدد گوجه نگینی خردشده را اضافه کرده و چند دقیقه سرخ کنید تا اب ان کشیده و گوجه ها کمی نرم شوند و سپس شعله را خاموش کنید.

برای سرو، نودل را داخل یک ظرف سالاد ریخته و سبزیجات پخته شده

را بر روی ان بریزید.

سپس کمی نخود فرنگی آبپز ،دانه های ذرت آبپز،لوبیا سبز آبپز،هویج رنده شده و چند برگ گشنیز را برای تزیین روی نودل ها بریزید.

۳-نودالیت گوشت با سس بشامل

برای کسانی که عاشق طعم های خاص هستند،این ترکیب بسیار پیشنهاد می شود چرا که وقتی عطر پنیر و سس بشامل به داخل نودل گوشت با چاشنی ویژه آن می شود،حس بویایی هر فردی را تحریک کرده و ان را مشتاق به چشیدن می کند حتی اگر معده اش پر باشد.

برای تهیه این ترکیب بهشتی ابتدا چهار قاشق ارد را به خوبی تفت دهید تا بوی خامی ان از بین رفته ولی تغییر رنگ ندهد،سپس یک لیوان شیر را به ارد افزوده و مدام هم بزنید تا گلوله نشود ،سه قاشق غذاخوری خامه صبحانه را به کمی از مواد اضافه کرده و به سرعت داخل ترکیب ارد و شیر بریزید.

کمی پنیر چدار یا چند ورق پنیر ورقه ای اضافه کنید،سپس ادویه هایی مثل آویشن ،نمک و فلفل را افزوده و وقتی سس بشامل شما به غلظت کافی رسید ،نودل های آبکش شده را به ان افزوده و در ظرف سرو،بریزید.

پیشنهاد می کنیم حتی برای یکبار هم که شده این ترکیب بهشتی را تهیه و در کنار عزیزانتان نوش جان نمایید.

نودالیت گوشت الیت

نودالیت گوشت الیت نودل گوشت الیت در بسته بندی های مختلفی مانند ۷۵گرمی،۷۰گرمی،۳۷۵گرمی در بازار موجود می باشد.

برای تهیه این محصول شما می توانید به فروشگاه های موجود در سطح شهرتان مراجعه نمایید و اقدام به خرید این نودل خوشمزه کنید.

هم چنین امروزه انواع فروشگاه های زنجیره ای با پیک و ارسال سریع محصول درب منزل شما نیز وجود دارند که پس از سفارش و اماده سازی مواد داخلی یا همان سس نودل و جوش آوردن اب ،نودل سفارشی شما به دستتان رسیده و اماده پخت می باشد.

یکی دیگر از راههای سفارش نودل که امکان تخفیف بر روی ان نیز وجوددارد،سفارش انلاین نودالیت گوشت از سایت هایی مثل دیجی کالا،باسلام و ترب میباشد.

نودالیت گوشت چاق کننده است

نودالیت گوشت چاق کننده است

شاید برای افرادی که از تغذیه سالم برخوردارند این سوال پیش بیاید که آیا نودالیت گوشت چاق کننده است یا خیر؟

برای پیدا کردن جواب تان با ما همراه باشید.

همانطور که در قسمت های بالاتر نیز بیان نمودیم ،نودالیت گوشت یک غذای سالم به خصوص برای استفاده فوری و راحت ورزشکاران در تامین پروتئین و کربوهیدرات مورد نیاز ان ها بعد از یک ورزش طولانی است.

در نتیجه نودالیت گوشت نمی تواند چاق کننده باشد چرا که ورزشکاران به تغذیه سالم خود و داشتن یک رژیم اصولی بسیار اهمیت می دهند ،زیرا که می دانند تنها ورزش کردن نمی تواند بر زیبایی ظاهری و اندام آنها تاثیر بگذارد و آن ها نیازمند پیروی از یک رژیم صحیح می باشند.

شاید برای شما این این مورد پیش بیاید که نودل از نشاسته درست شده است ،مطمعن هستید که چاق کننده نیست؟

باید بگوییم که نودالیت گوشت دارای مقدار نشاسته زیادی نمی باشد و بنابراین آنقدرها چاق کننده نیست.

البته افرادی که بصورت دائم و هر وعده نودل گوشت را به همراه کره ،سس بشامل،خامه ،مایه های چرب و پرگوشت و در اندازه زیاد مصرف می کنند بی شک بایستی منتظر افزایش وزن خود باشند.

بنابراین بهتر است نودالیت گوشت را به تنهایی و یا در کنار یک ظرف سبزیجات آب پز شده میل کرده و پس از یک کار طولانی از میل کردن این غذای سالم و کم کالری در کنار عزیزانتان لذت برده و شب خوبی را در کنار خانواده تان و با مصرف این نودالیت گوشت خوشمزه در وعده شام یا نهار سپری نمایید.

نودالیت رژیمی

نودالیت رژیمی بی شک اگر تمام غذاهای موجود در دنیا را با شیوه ای اصولی و سالم بپزید،تبدیل به یک غذای سالم و رژیمی می شوند.

نودالیت نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد ،اگر شما در حین پختن نودالیت خود از روغن کمتر،سبزیجات بخارپز شده و یا آب پز بیشتر،سس های چرب کمتر و مواد سرخ کردنی کمتر استفاده کنید ،نودالیت شما رژیمی می شود.

با مصرف نودالیت رژیمی در وعده نهار شما می توانید کل انرژی مورد نیاز برای آن روز را تامین کنید و دیگر نگران خواب آلودگی،کسلی یا خستگی بعد از مصرف غذا نباشید و به راحتی و با صرف نهار خود تمام کارهای باقی مانده در محیط کار و منزل خود را جلو ببرید.

نودالیت رژیمی مورد علاقه تمام کسانی است که به سلامت خود اهمیت می دهند.