مردی که سرکه کاراملی به همسر خود خوراند و او را کشت

شاید تمام روز را دور هم بنشینید و رویای سرکه کاراملی را ببینید. یا شاید شما این کار را نکنید. شاید این ماده مورد علاقه شما در آشپزخانه شما باشد.

یا شاید این فقط چیز دیگری در لیست چیزهایی باشد که باید از فروشگاه برای وینیگرت خود تهیه کنید.

واقعاً مهم نیست. زیرا چه همیشه یک بطری در دسترس داشته باشید یا آن را در اعماق انبار نگهداری کنید، باید تفاوت بین انواع سرکه را بدانید.

زیرا استفاده از غذای مناسب در زمان مناسب می تواند یک وعده غذایی کاملاً عالی را به همراه داشته باشد و آن را به چیزی قابل توجه تبدیل کند. داشتن سرکه مناسب برای موقعیت مناسب به صرفه است.

و در حالی که ما نمی گوییم که باید همه انواع سرکه را به طور همزمان در شربت خانه خود داشته باشید، باید سعی کنید بیش از یک سرکه را در اختیار داشته باشید. گوناگونی نمک زندگی است! به علاوه، همه آنها نقاط قوت و ضعف خود را دارند.

یک نکته: کلمه «همه» در عنوان این داستان کمی گمراه کننده است. ده ها نوع دیگر از سرکه وجود دارد که بسیاری از آنها (به ویژه شری) را در اینجا در BA دوست داریم.

با این حال، اینها مواردی هستند که ما اغلب در زمینه دستور العمل های اساساً آنها را فرا می خوانیم.

سرکه سفید تمیزترین، تندترین و ارزانترین سرکه در این دسته است. واقعاً هیچ چیز دیگری در اینجا اتفاق نمی افتد، به جز اسیدیته، و این بدان معنی است که سرکه سفید یک بوم خالی است که منتظر است توسط طعم های دیگر رنگ آمیزی شود.

از آنجایی که از مواد دیگر استقبال می کند و به اندازه کافی ارزان است تا در حجم بالا از آن استفاده کنید، سرکه سفید مورد علاقه ما برای ترشی سبزیجات یا تهیه ادوبی مرغ است.

همچنین انتخاب رسمی ما برای استفاده به عنوان یک پاک کننده خانگی غیر سمی و افزودن به جوش شیرین برای فوران کردن آتشفشان های پاپیه ماشه است.