فروش رشته پلویی سنتی در ایران

رشته پلویی سنتی ایران یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین غذای دیرینه‌ در میان اقوام گوناگون ایرانی و همچنین کشور‌های اسلامی است و توسط تولید‌کنندگان به بازار‌ها عرضه شده و به فروش می‌رسد. رشته در دو نوع آشی و پلویی است که مواد تشکیل دهنده آن خمیر آرد گندم می‌باشد.

فروش رشته پلویی سنتی در ایران

انواع برش رشته پلویی سنتی

انواع برش رشته پلویی سنتی

رشته پلویی سنتی، یکی از پر‌طرفدارترین غذای خانگی است که دارای ارزش غذایی بالا می‌باشد؛ در ڱذشته تا به امروز در وعده ی غذایی از جمله ناهار و شام گنجانده می‌شده و به طور معمول یکی از رسم‌های ما ایرانیان پختن رشته پلویی، در شب یلدا و همین‌طور شب اول عید می‌باشد و این غذا دارای طبع گرمی است که بهتر این می‌باشد تا با لبنیات سرو شود.

رشته سنتی به روش‌های گوناگونی برش داده می‌شود یکی از انواع برش ها به شیوه‌ی ابتدایی در گذشته پهن کردن خمیر بوده  که آن را به کمک کارد به صورت نازک برش  می‌دادند. امروزه به شیوه‌ی نوین از طریق سه دستگاه صنعتی، کارگاهی و خانگی، خمیر آرد گندم،‌ با کیفیت تر از قبل برش داده می‌شود و این خوراکی خوب و بهداشتی در طی پیمودن مسیری در مدت کوتاه تهیه می‌شود و سرانجام این فرآورده در دو نوع آشی و پلویی در سطحی گستره در کشور ایران و سایر کشور‌های مسلمان عرضه می‌شود.

تولید رشته پلویی درحجم بالا

تولید رشته پلویی درحجم بالا

تولید‌کنندگان متعددی با نام و نشان‌های معتبر در زمینه‌ی رشته پلو و آش فعالیت می‌کنند از جمله:‌تولیدی میلاد، طناز، میثاق و سایر نام های دیگر… که در نزد خریداران شناخته شده هستند.

تولیدکنندگان حرفه خود را به کمک انواع دستگاه های کارگاهی و صنعتی در ابعاد گوناگون، با توجه به متراژ محیط کاری در کمترین زمان آغاز کرده‌اند و فرآورده‌ی تولید شده را در حجم بالا به بازار های داخلی و خارجی خصوصا کشور‌های اسلامی عرضه می‌کنند. این نوع خوراکی به دلیل داشتن گلوتن به افراد مبتلا به دیابت و سیالک پیشنهاد داده نمی‌شود

مواد اولیه تهیه رشته پلویی سنتی و آش، آرد گندم درجه یک و آب می‌باشد که برای حفظ ظاهر خمیر، به آن مقداری نمک اضافه می‌کنند. زیرا خاصیت چسبندگی دارد. خمیر باید مراحل سفت شدن، خشک کردن، برش و دسته بندی را بگذراند.‌ تنها در دو مورد مراحل تهیه این دو رشته آشی و پلو متفاوت است رشته های پلویی باید نازک تر از آشی، برش داده شود و بعد از خشک شدن باید حتما  تفت بخورند؛ رنگ آن نسبت به رشته آشی تیره تر و به رنگ قهوه‌ای روشن می‌باشد.

توسعه فروش رشته پلویی در ایران

توسعه فروش رشته پلویی در ایران

توسعه‌ی تولید و فروش رشته پلویی سنتی ایران باظرفیت بالا در بازار ایران و کشور‌های خاورمیانه توسط نمایندگی‌ها، عمده فروشی‌ ها و فروشگاه شهر‌های مختلف به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. رشته پلویی محلی به صورت خرده و عمده در مقدارهای مختلف بسته بندی می‌شوند قیمت فروش بر اساس وزن، نحوه بسته بندی زیبا و از همه مهم‌‌تر کیفیت رشته بستگی دارد. تولید این خوراکی سنتی باید با رعایت بهداشتی و اصولی انجام شود چرا که دارای انواع ارزش غذایی از جمله ویتامین ها است که برای سلامتی انسان حائز اهمیت می‌باشد و اگر عکس این گفته عمل شود برای بدن انسان مشکل ساز خواهد شد. با توجه به افزایش تقاضا بهترین شغل کارگاهی و صنعتی عرضه رشته آش و پلویی می‌باشد که با در دست داشتن سرمایه‌ی کم و درآمد بالا امکان پذیر است.

 امروزه هر چه رو به جلو می‌رویم شرایط خرید به آسانی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد که این خود باعث حذف دردسر‌های رفت و آمد و هزینه های گزاف می‌شود، خریداران از طریق غیر حضوری می توانند با مراجعه به اپلیکیشن فروشگاه ها و یا خرید آنلاین از سایت تولیدی برند مربوطه، سفارش خود را به صورت خرده و عمده با حفظ کیفیت و قیمت درب تولیدی تهیه نمایند تا در مدت کوتاه درب منزل به دستشان برسد. جهت اطلاعات بیشتر با مشاور سایت مربوطه تماس حاصل فرمایید.