فروش رشته سوپی عمده

  فروش رشته سوپی عمده به صورت بسته بندی و فله، به دلیل مصرف بالای آن توسط خانوارهای ایرانی، برای کارخانه های تولید کننده بسیار مقرون به صرفه و
سودآور است. سوپ غذایی سالم و مقوی است که در اکثر خانه ها به صورت معمول بعنوان پیش غذا و یا غذایی ساده، سالم و دلچسب استفاده می شود و از مواد اصلی آن رشته سوپی می باشد. رشته سوپی که به ورمیشل نیز معروف است در برندها و اشکال مختلف در کلیه فروشگاه ها قابل دسترسی و قابل خریداری است.

فروش رشته سوپی عمده

آشنایی با ترکیبات رشته سوپی

آشنایی با ترکیبات رشته سوپی ترکیبات رشته سوپ مانند کلیه رشته ها متشکل از آرد گندم و آب است‌. با این تفاوت که در رشته سوپی برای ایجاد بافتی منسجم، صاف و یک دست از دستگاه هایی استفاده می کنند تا خمیر را تحت فشار زیاد قراد دهد و این کار باعث می شود هنگام پختن رشته له نشود و در اصطلاح وا نرود و شکل ظاهری خود را حفظ کند.

برای تهیه رشته سوپ آرد و آب را با هم بصورت خشک مخلوط می کنند و بوسیله دستگاه هم می زنند تا کاملا  مخلوط شده و یک دست شود، سپس مقداری آب افزوده و بوسیله دستگاه هم زن مخلوط کرده تا خمیری یک دست و قوام یافته بدست بیاید.

در این مرحله برای اینکه رنگ رشته سوپ کمی زرد رنگ شود مقدار کمی بتاکاروتن اضافه کرده و به هم زدن ادامه می دهند، سپس مقداری گلوتن برای بالا بردن ارزش غذایی رشته افزوده شده و پس این که خمیری یکنواخت بدست آمد مدت کمی به آن استراحت می دهند تا جا بیفتد و در اصطلاح وربیاید.

در مرحله بعد خمیر را برای شکل دهی و برش به دستگاه دیگر منتقل کرده و بصورت رشته در می آورند، پس از آن به گرم خانه برده تا خشک شود، سپس بوسیله جریان هوا هوا رشته خشک شده را خنک کرده برش می دهند و آماده بسته بندی می کنند.

بسته بندی رشته اهمیت زیادی دارد و باید بگونه ای باشد که هنگام حمل و نقد خرد نشود و ظاهر خود را از دست ندهد. ویژگی یک رشته سوپی مرغوب این است که صاف، یک دست و یکنواخت، به طول های مساوی و بدون لک و مواد زائد باشد. رنگ آن سفید مایل به زرد و بدون لبو و مزه ترشیدگی، ماندگی و کپک زدگی باشد.

تفاوت رشته سوپی با رشته فرنگی

تفاوت رشته سوپی با رشته فرنگیرشته سوپی و رشته فرنگی یا ورمیشل از نظر مواد تشکیل دهنده و شکل ظاهری، تفاوت ندارند و تفاوت در سلیقه گفتاری می باشد که بعضی دوست دارند نام سنتی و چیزی را که از مادران خود آموخته اند به کار ببرند و در لفظ بگویند رشته سوپی، ولی عده ای با توجه به فرهنگی که مدتهاست باب شده و کلمات فرنگی را در بین صحبت های خود استفاده می کنند رشته فرنگی یا ورمیشل را به کار می برند.

در کشورهای اروپایی به رشته فرنگی مقداری سبزیجات اضافه می کنند که هنوز در ایران متداول نشده است.

فروشندگان رشته سوپی عمده درجه یک

فروشندگان رشته سوپی عمده درجه یکدر ایران بخاطر فرهنگ غذایی و سلیقه ای که هنوز در بیشتر مناطق و در اکثر مردم دست نخورده و سنتی باقی مانده است، مصرف یک سری از غذاها و مواد غذایی که ریشه در فرهنگ و سنت ایرانی دارد زیاد است، یکی از این غذاها سوپ در انواع مختلف است، و رشته سوپی یکی از مواد اجتناب ناپذیر برای تهیه یک سوپ خوشمزه و مقوی  است.

بدلیل مصرف زیاد رشته سوپی در ایران و تقاضای بالای خریداران برای این محصول، فروشندگان رشته سوپی درجه یک سعی می کنند خرید و سفارش رشته سوپی را در حجم بالا و در راحت ترین روش ممکن انجام دهند.

بهترین روش برای خرید رشته سوپی عمده خرید اینترنتی از شرکت تولید کننده و یا خرید بدون واسطه از درب کارخانه است. خرید با این روش ها نه تنها سود بیشتری برای فروشندگان رشته سوپی عمده درجه یک دارد بلکه باعث اطمینان بیشتر آن ها برای خرید یک محصول تازه و با کیفیت می شود.