خرید ظروف مسی خام برای قلم زنی توسط یک زن برای درست کردن یک گلدان بر روی میزهای کاخ سفید در مراسم ریاست جمهوری ترامپ

از آنجایی که از ظروف مسی خام برای قلم زنی و ساخت تابه مسی استفاده می کنند موجب می شود که گرما را به سرعت جذب می کند، هنگام استفاده از آن به حرارت زیادی نیاز ندارید.

وقتی برای پخت و پز به برق و برق زیادی نیاز ندارید، صورت حساب ها را کاهش می دهد. توصیه نمی شود تابه های مسی را در حرارت زیاد قرار دهید زیرا فلز بسیار نرمی است.

یک تابه مسی در کنار طول عمر خود، ممکن است یک سرمایه گذاری باورنکردنی برای شما باشد.

تابه های مسی برای آشپزی حساس باورنکردنی هستند؛ غذاهای پر پروتئین مانند ماهی با تابه های مسی مناسب هستند، رسانایی حرارتی تابه باعث ایجاد پوششی فوق العاده می شود.

سرآشپزها همچنین از تابه های مسی با سس ها و لعاب های ظریف استفاده می کنند. تابه های مسی به دلیل این ویژگی در غذاهای فرانسوی بسیار محبوب هستند.

مس با وجود اینکه فلزی نرم است بسیار بادوام است. تابه های مسی قلع اندود می توانند تا دهه ها قبل از نیاز به قلع کاری مجدد دوام بیاورند. سپس، هنوز هم می توانید از آن به عنوان جدید استفاده کنید.

اگر تابه مسی شما تابه‌ای خورد، آن را چکش می‌زنید تا شکل مناسبی پیدا کند. چکش زدن تابه های مسی خالص نیز آن را قوی تر و بادوام تر می کند.

تابه های مسی برای آشپزی حساس باورنکردنی هستند، اگر میکروب ها و باکتری ها را در تابه خود دوست ندارید، داشتن یک تابه مسی ممکن است راه حل شما باشد.

بیشتر این میکروارگانیسم های خطرناک در مس زنده نمی مانند، مکان هایی مانند بیمارستان ها حتی از مس روی دستگیره های در و لوله های آب خود برای کاهش خطر آلودگی استفاده می کنند.

مس همچنین برای مبارزه با گاز گوارشی و اسیدیته عالی است. از آنجایی که مس در بافت ها، ماهیچه ها و استخوان های ما مورد نیاز است، تزریق مقدار کمی مس در رژیم غذایی می تواند برای سلامتی شما مفید باشد.

آنها همچنین به تولید گلبول های قرمز خون کمک می کنند و سیستم عصبی و ایمنی را سالم نگه می دارند. بزرگسالان دارای محدودیت 900 میکروگرم مس در روز هستند.

به همان سرعتی که مس گرم می شود، به سرعت گرما را نیز از دست می دهد. تغییر سریع دما یک ویژگی باورنکردنی برای سازندگان آب نبات و شکلات سازها است.