استفاده از ظروف پلاستیکی درب دار به عنوان محافظ دکل های مخابراتی

برای همه شما که مشتاق غذا درست می‌کنید، ما ظرف‌هایی مانند ظروف پلاستیکی درب دار را داریم که برای مرتب کردن آنها نیاز دارید.

مهم نیست که با چه اندازه آشپزخانه کار می کنید، طیف گسترده ظروف نگهداری مواد غذایی ما بدون توجه به شکل و اندازه آن برای هر آشپزخانه ای مناسب است.

ظروف ما برای نگهداری مواد غذایی شما در انبارها، کمدها، کابینت ها و هر چیز دیگری مناسب هستند، مواد غذایی یکبار مصرف را فراموش کنید.

به چیزی کمتر از بهترین راضی نشوید، ظروف پلاستیکی ما به دلیل طراحی پلاستیکی نوآورانه‌شان مشهور هستند که به طولانی‌تر شدن ماندگاری میوه‌ها و سبزیجات تازه شما مانند سیب‌زمینی، و کالاهای انباری خشک شما مانند برنج، آرد و حتی ادویه‌ها کمک می‌کند!

VentSmarts ما مفتخر هستند که محصولات تازه شما را تا 4 هفته تمدید می کنند، و ماژولار مات های ما به دلیل توانایی انباشته شدن و هوابند بودن بسیار بدنام هستند تا به شما کمک کنند از فضای خود نهایت استفاده را ببرید!

ظروف غذا برای چه مواردی استفاده می شود؟ ظروف غذا یک وسیله کاربردی آشپزخانه است.

ظروف غذا با درب برای نگهداری مواد غذایی باقیمانده، تنقلات، حمل و نقل وعده های غذایی و حفظ کیفیت مواد غذایی روزمره ضروری هستند.

Tupperware طیف گسترده ای از مجموعه ظروف غذای قابل استفاده مجدد را متناسب با نیازهای روزمره شما ارائه می دهد.

چرا نگهداری مواد غذایی مهم است؟ نگهداری مواد غذایی برای حفظ کیفیت و ماندگاری غذا مهم است.

ظروف غذای محکم با درب، مخصوصاً هوابند، به جلوگیری از رطوبت ناخواسته و باکتری ها کمک می کند.

درب های هوابند نیز تضمین می کنند که هنگام حمل و نقل یا نگهداری ظروف نگهداری مواد غذایی، ریزش کم یا بدون ریزش وجود دارد.

چه چیزی یک ظرف غذا را خوب می کند؟ هنگام انتخاب ظروف غذا، به دنبال ویژگی هایی مانند مهر و موم هوا، حتی توزیع گرما و توانایی گردش هوا باشید.

مزایای اضافی مانند چیدمان و ذخیره سازی ساده یک امتیاز است. Tupperware’s Heat N Eat ظروف نگهداری قابل اعتمادی برای مواد غذایی هستند که برای انجماد، یخچال و مایکروویو ایمن هستند.