استفاده از سینی پلاستیکی بزرگ گرد در ساخت رینگ لاستیک

سینی پلاستیکی بزرگ گرد یک روند رو به رشد در فرهنگ غذایی مدرن است.

به نظر می رسد به لطف وبلاگ نویسان رسانه های اجتماعی که به دنبال جذاب تر و اشتها آورتر کردن وعده های غذایی خود هستند، نسبتاً اخیراً برای اولین بار در مورد آن شنیده ایم.

ترجمه شده از انگلیسی، کاسه یک “کاسه عمیق” یا “کاسه” است. مفهوم یک کاسه ساده است: تمام اجزای غذا در یک کاسه عمیق تا می شود.

چیز خاصی به نظر نمی رسد. اما مزایایی برای این سرو وجود دارد که باعث می شود غذا خوشمزه تر از بشقاب تختی که به آن عادت کرده ایم به نظر برسد. در این مقاله به بررسی این راز خواهیم پرداخت.

سینی پلاستیکی بزرگ گرد، نودل تایلندی، کاسه بوریتو، نودل چینی، کاسه سبزیجات، کاسه صبحانه، کاسه آکای، کاسه تریاکی، سوپ رامن، کاسه پاستا، کاسه سالاد این لیست با صدها گزینه ادامه دارد.

این کاسه به اندازه کافی عریض و عمیق است که تقریباً برای هر نوع غذای اروپایی یا آسیایی مناسب است.

رستوران ها و سرآشپزها مدت هاست که این را درک کرده اند. قرار دادن در کاسه از اشتباهات بزرگ هنگام ارائه ظرف جلوگیری می کند.

عمق کاسه به شما امکان می دهد غذای کمتری سرو کنید، اما سخاوتمندانه تر نیز به نظر می رسد. رنگ محصولات بهتر به نظر می رسد و عطر آن غلیظ تر است.

شکل  سینی پلاستیکی بزرگ گرد غذا را برای مدت طولانی گرم نگه می دارد. در یک کلام، خوردن در کاسه خوشمزه تر از بشقاب است.

رستوران‌های ناهار خوری یک بشقاب برای کره، یکی برای نان و سپس یک بشقاب برای هر غذا ارائه می‌کردند.

آخرین روند استفاده از ظروف کمتر روی میز و ارائه مدرن تر است. از کاسه های عمیق در آشپزخانه های حرفه ای می توان برای سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر استفاده کرد.

این یک روش ساده و آسان برای سرو انواع غذا است. افراد حرفه ای نیز سعی می کنند در رستوران های خود “فضای خانه” ایجاد کنند، کاسه لوازم جانبی عالی برای ایجاد این حس است!