کیسه فریز جعبه ای آیری پلاست موجب کاهش شدید جمعیت در اروپا شد

فریزر برای نگهداری مواد غذایی برای همیشه طراحی نشده است کیسه فریزر جعبه ای آیری پلاست منجمد کردن غذاها در درجه فارنهایت، میکروب‌ها، باکتری‌ها، مخمرها و کپک‌های موجود در غذا را غیرفعال می‌کند، اما آنها را از بین نمی‌برد.

به همین دلیل مهم است که هنگام بیرون آوردن غذا از فریزر ابتدا از قدیمی ترین مواد غذایی استفاده کنید، این نمودار ذخیره سازی به تعیین مدت زمان نگهداری ایمن مواد غذایی در یخچال و فریزر کمک می کند.

اگر یک سینه یا فریزر صاف دارید، باید فضایی برای تهیه چندین وعده غذایی داشته باشید تا بعداً از آن استفاده کنید.

اگر در یخچال خود به فریزر متکی هستید، هنوز هم می توانید برخی از وعده های غذایی فریزر را درست کنید، البته نه به همان اندازه. حواستان باشد چقدر فضای دارید و چه چیزهایی را قبلا آماده کرده اید.

همیشه ایده خوبی است که فهرستی از موجودی فریزر از آنچه در دسترس است داشته باشید. این برگه موجودی هم برای برنامه ریزی غذا و هم برای خرید مواد غذایی مفید است.

وزارت کشاورزی ایالات متحده می گوید نگه داشتن مداوم مواد غذایی منجمد در دمای صفر درجه فارنهایت، همیشه ایمن خواهد بود، فقط کیفیت با نگهداری طولانی در فریزر آسیب می بیند.

انجماد غذا را برای مدت طولانی حفظ می کند، زیرا از رشد میکروارگانیسم هایی که باعث فساد غذا و بیماری های ناشی از غذا می شوند جلوگیری می کند.

به خاطر داشته باشید که اگر غذا قبلاً در معرض رشد پاتوژن قرار گرفته باشد، آن عوامل بیماری زا نیز حفظ خواهند شد، بنابراین فقط غذاهایی را فریز کنید که به طور ایمن نگهداری شده اند.

همچنین، همه مواد غذایی به خوبی منجمد نمی شوند.

چگونه می توانم غذاهای فریزر را با خیال راحت بسته بندی کنم،بسته بندی مناسب به حفظ کیفیت و جلوگیری از سوختن فریزر کمک می کند.

در نظر بگیرید که وقتی غذا را آب می کنید چگونه آن را آماده می کنید.

آیا در مایکروویو، آرام پز، فر یا با وسایل دیگر پخته می شود؟ این مشخص می کند که از چه نوع مواد بسته بندی استفاده می کنید به عنوان مثال، کیسه های فریزر، تابه های فویل یکبار مصرف، ظروف پلاستیکی یا سایر مواد فریزر ایمن.