کاربرد بالش طبی صندلی ماشین در ساخت جلیقه های ضد گلوله

طراحی حرفه ای بالش طبی صندلی ماشین و قسمت خط ارگونومیک نوآورانه طراحی شده آن کاملاً متناسب با منحنی ستون فقرات و کانتور پشت است.

این بالش پشتی به طور کلی از باسن، کمر و پشت پشتیبانی می کند. به حفظ وضعیت صحیح نشستن در هنگام کار، مطالعه و رانندگی کمک می کند.

فوم حافظه بهبود یافته: فوم حافظه با چگالی بالا بهبود یافته راحتی و پشتیبانی را در نظر می گیرد. به دلیل توزیع یکنواخت وزن و فشار بدن در کل ناحیه تماس، گردش خون در پشت را تقویت می کند و صندلی ها را راحت تر می کند.

علاوه بر این، هنگامی که وسیله نقلیه ناهموار است یا در حال چرخش است، برای کاهش فشار روی کمر و باسن شما کاملاً کار می کند.

 

روکش قابل تنفس و قابل شستشو: به جای پارچه مشبک سه بعدی سنتی که آنقدر سخت است که همیشه پارچه های لباس شما را پر می کند، پارچه مشبک چشم پرنده الاستیک قابل تنفس را انتخاب می کنیم که نرم تر و سبک تر است.

علاوه بر این، خاصیت ارتجاعی پارچه ما به فوم حافظه کمک می کند تا بالش را راحت تر با پشت شما تطبیق دهد.

پوشش قابل شستشو است و به دلیل تکنولوژی پیشرفته رنگرزی سازگار با محیط زیست، کف لاستیکی بدون لغزش هرگز لکه نمی‌گیرد.

کمردرد را کاهش می دهد: کایروپراککتور برای بیماران مبتلا به بیماری ستون فقرات، بهبودی جراحی و افرادی که از کمردرد رنج می برند، بالشتک پشتیبان کمر را توصیه می کند.

ضخامت آن برای راحت‌تر کردن رانندگی و کار شما مناسب است تا ضخامت‌هایی که شما را از صندلی‌تان پایین می‌آورند.

کف لاستیکی ضد لغزش: آیا هنوز از بالش های کشویی رنج می برید؟ عدم اصطکاک، بالش های کمری معمولی به طور مداوم در هنگام نشستن یا حرکت به اطراف می لغزند.

در جای مناسب برای حمایت کمر نمی ماند. سر خوردن بالش ها در حین رانندگی نیز خطرناک است.

با افزودن کف لاستیکی ضد لغزش، بالش‌های کمری ما همیشه در جایی می‌مانند که به حمایت نیاز دارید.

استفاده چند منظوره: بالش‌های پشتی پشتی مموری فوم ما با اکثر صندلی‌ها مانند صندلی اداری، صندلی کامپیوتر، صندلی راحتی، مبل، کاناپه، تکیه‌گاه، صندلی ماشین، SUV و صندلی کامیون مناسب هستند.