پروژه بررسی کشف درب های عجیب فلزی

پروژه ها بخشی از برنامه درسی هستند که کودکان را در بررسی اشیاء و رویدادهای اطراف خود که ارزش دانستن بیشتر در مورد آنها را دارند، درگیر می کند. کار پروژه راهی برای کشف یک موضوع به جای پوشش دادن آن است.

درها آنقدر بخشی از زندگی روزمره ما هستند که تمایل داریم آنها را بدیهی فرض کنیم. اما هنگامی که شروع به نگاه کردن می کنیم، از انواع درهای اطراف خود آگاه می شویم – درهای ماشین، درهای حمام، درهای حیوانات خانگی، درهای مایکروویو، درهای انبار، درهای گاراژ، درهای گردان، درهای کابینت، درب یو پی وی سی دستشویی درهای طوفانی.

همچنین دروازه های زیادی برای دیدن وجود دارد.

مانند دروازه های کودکان نوپا، درب های عقب، گردان ها و بسیاری موارد دیگر! درها و درب فایبرگلاس از طیف گسترده ای از مواد ساخته شده اند.

اصول مهم فیزیک و مهندسی در طراحی و ساخت آنها دخیل است و آنها به گونه ای ساخته شده اند که در برابر تعدادی از نیروهای طبیعی که ممکن است بر آنها تأثیر بگذارند مانند باد، دماهای شدید و گرانش مقاومت کنند.

دروازه و درب چوبی اتاق خواب  ها اهداف بسیاری را در زندگی کودکان و خانواده های آنها انجام می دهند.

پروژه ای درباره درها و دروازه ها این پتانسیل را دارد که بیشتر کودکان پیش دبستانی را از همان اولین مکالمه در مورد موضوع درگیر کند.

انواع بسیاری از درها و دروازه‌ها را می‌توان در هر خانه، مدرسه و جامعه‌ای یافت، که این موضوع را برای برنامه‌هایی که کودکان نمی‌توانند دور از مدرسه بازدید کنند، مناسب می‌سازد.

آنها می توانند بسیاری از کارهای میدانی خود با درب چوبی ضدآب در مدرسه و خانه انجام دهند.

  • منابع:
    1. From Door to Door: A Project about Doors and Gates

  • تبلیغات: 
    1. استفاده از رشته در تهیه آبگوشت
    2. آیا میدانستید در قدیم از چه نوع دستگاه تصفیه آبی استفاده می کردند؟
    3. جادوگری که توانست با کمک رشته در زمان سفر کند
    4. استفاده از رشته به عنوان طعمه برای ماهیگیری