پد الکلی اسپی و ماجرای جدایی یک زن و مرد

پد الکلی اسپی آماده سازی الکل، دستمال های سفید کوچکی هستند که همیشه هنگام تزریق وجود دارند. این دستمال مرطوب الکلی به تمیز و استریل ماندن محل قبل از عمل کمک می کند.

پدهای الکلی به دلیل خاصیت پاک کنندگی آن برای مصارف بهداشتی بسیار استفاده می شود. با یک جعبه دستی از پدهای آماده سازی الکلی دو لایه JJ Care در اندازه های متوسط یا بزرگ، بهداشت و تمیزی را به آسانی تضمین کنید.
پاکسازی موثر – پدهای آماده سازی الکل JJ Care از قبل در الکل ایزوپروپیل 70% آغشته شده اند. استفاده از این پدهای الکلی استریل سطح پوست را تمیز نگه می دارد. پوست تمیز برای کمک های اولیه و اقدامات پزشکی مهم است.
استریل و بسته بندی انفرادی – با پدهای آماده سازی الکل JJ Care می توانید مطمئن باشید که هر پد 2 لایه آماده و استریل می شود تا زمانی که کیسه فویلی که به راحتی باز می شود و دارای آستر پلی است باز یا آسیب نبیند.

وقتی باز می شود، لنت ها به راحتی امتحان نمی شوند. پدهای الکلی استریل برای آماده سازی پوست قبل از انجام اقداماتی که شامل اقدامات سخت عقیمی هستند، مهم هستند.

بزرگتر از اکثر موارد – پدهای آماده سازی الکل JJ Care در اندازه معمولی 2.4 اینچ در 2.4 اینچ موجود است که برای آماده سازی پوست بهترین است در حالی که دستمال های بزرگتر 4.3 اینچ در 6 اینچ برای تمیز کردن سطوح وسیع تر پوست ایده آل هستند.

برخلاف اکثر برندها، JJ Care پدهای بزرگتر را برای استفاده های متنوع تر ارائه می دهد که ارزش بیشتری برای پول شما دارد.
کمک های اولیه و موارد دیگر – پدهای آماده سازی الکل کاربردهای متنوعی برای پاکسازی و بهداشت دارند. این پدها افزودنی عالی به کیت کمک های اولیه برای پاکسازی سریع زخم هستند.

همچنین برخی از این دستمال‌های الکلی ضروری را در کیف روزانه خود قرار دهید تا قلم‌ها، هدفون‌ها، ابزارها و سایر اقلام پر لمس را به راحتی پاک کنید. از این پدها برای وسایل شخصی مانند سمعک قبل از نگهداری استفاده کنید.