ماشین های ظرفشویی که نیاز به شوینده ندارند

اساسا ماشین ظرفشویی ال جی ساخت کره رباتی است که ظروف کثیف را تمیز و آبکشی می کند. انسان‌ها باید ظرف‌ها را بارگیری کنند.

اگرچه ماشین های ظرفشویی ضد آب هستند، اما در واقع با آب پر نمی شوند. فقط یک لگن کوچک در پایین پر می شود. در آنجا، عناصر گرم کننده آب را تا 155 درجه فارنهایت (68 درجه سانتیگراد) گرم می کنند و در عین حال در مواد شوینده مخلوط می شوند.

سپس یک پمپ آب را به سمت بازوهای اسپری هدایت می کند، جایی که به زور خارج می شود و روی ظروف کثیف پاشیده می شود.

از زمان های قدیم مردم بر این باور درست بودند که لیمو شیرین برای سرماخوردگی بسیار مفید است و به نوعی میتوان گفت چون آب روی آتش عمل میکند.

به یک شلنگ باغچه بدون نازل فکر کنید – اگر انگشت شست خود را روی انتهای شلنگ قرار دهید و فضای خروج آب را کاهش دهید، با قدرت بیشتری پاشیده می شود.

جت های ماشین ظرفشویی بر اساس همین اصل کار می کنند. نیروی آب نیز باعث چرخش بازوهای اسپری می شود، درست مانند یک آب پاش چمن.

هنگامی که ذرات غذا از ظروف شسته می شوند، یا در یک فیلتر گیر می کنند یا به قطعات کوچک خرد می شوند و تجزیه می شوند، شبیه به کارهای دفع زباله.

سپس چرخه گرم کردن آب، اسپری کردن آن و گذاشتن قطره دوباره آن به استخر زیر چندین بار تکرار می شود.

هنگامی که شستشو و آبکشی تمام شد، آب دوباره به حوضچه تخلیه می شود، جایی که پمپ آب را از ماشین ظرفشویی خارج می کند.

بسته به نوع ماشین ظرفشویی، لیست کالاهای مجاز برای صادرات به عراق آب تخلیه شده ممکن است مستقیماً به لوله های زیر سینک یا زباله های شما برود.

مرحله نهایی در چرخه شستشو اختیاری است – چرخه خشک کردن. المنت حرارتی در پایین ماشین ظرفشویی هوای داخل را گرم می کند تا به خشک شدن ظروف کمک کند. برخی از افراد برای صرفه جویی در مصرف انرژی اجازه می دهند بدون گرما خشک شوند.

ماشین های ظرفشویی لیست کالاهای صادراتی ایران به قطر از نظر مکانیکی خیلی پیچیده نیستند. در بخش بعدی نگاهی به قسمت های اصلی ماشین ظرفشویی اولیه خواهیم داشت.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!
  2. ارگونومیت صندلی بسیار در سلامتی انسان مهم است