لباس کاراته ناگاشی که قطعا شما را پیروز میدان می کند

کمربند لباس کاراته ناگاشی خود را با پیچاندن آن به دور جلوی بدن خود ببندید. وسط کمربند را درست در زیر ناف خود در مقابل خط وسط قرار دهید.
انتهای آن ها را پشت خود بکشید و قبل از اینکه آن ها را جلوی خود بازگردانید، آن ها را در قسمت کوچک پشت خود، با سمت چپ روی هم قرار دهید.

انتهای سمت راست را از سمت چپ رد کنید و آن را به سمت بالا زیر مواد دوتایی در کمر و از بالا هدایت کنید. انتهای بیرون آمده از بالای کمربند را در اطراف انتهای مخالف حلقه کنید تا گره کامل شود. 

روش های مختلفی برای بستن یک اوبی وجود دارد و دوجوهای مختلف گاهی از روش های مختلفی استفاده می کنند. اگر در بستن کمربند خود مشکل دارید یا مطمئن نیستید که چگونه آن را به درستی ببندید، از مربی خود کمک بخواهید.

اگر روی کمربند شما عناصر طراحی دیگری مانند راه راه های رنگی یا نام مدرسه شما در گلدوزی وجود دارد، آنها را از سمت چپ خود شروع کنید تا به سمت راست شما ختم شود.

کناره های uwagi خود را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که حرکت شما را محدود نمی کند.
کمربند خود را با دست چپ خود بگیرید و بازوی راست خود را مستقیماً به سمت بالا دراز کنید و همانطور که انجام می دهید کمی به سمت چپ متمایل شوید.

این کار باعث ایجاد سستی کمی در مواد می شود. کمربند خود را رها کنید و این روند را در سمت چپ خود تکرار کنید، کمربند را با دست راست خود بگیرید و بازوی چپ خود را در حالی که به سمت راست متمایل شده اید به سمت بالا بکشید.

این تنظیم ساده دامنه کامل حرکت را برای مشت‌ها، بلوک‌های بلند و سایر تکنیک‌های دست تضمین می‌کند.

مواظب باشید زیاد به هر دو جهت خم نشوید. انجام این کار می‌تواند منجر به ظاهری درهم و شلخته شود، یا حتی باعث شود لبه پایینی کمربندتان آزاد شود.