لامپ ال ای دی هالوژن که می توانست حرف بزند

نور یکی از اجزای ضروری هر خانه است و نورپردازی مناسب با نورهایی مانند لامپ ال ای دی هالوژن نه تنها کلید تکمیل کارها، بلکه تنظیم حال و هوای خود اتاق است.

با تعداد زیادی از سبک های لامپ برای انتخاب، کمبودی در گزینه ها وجود ندارد. از تزئینی گرفته تا کاربردی و همه چیز در این بین، هیچ کمبودی در سبک لامپ برای انتخاب وجود ندارد.

با این حال، برای اطمینان از خرید بهترین لامپ برای خانه خود، باید فراتر از “سبک” بروید و نحوه (و مکان) استفاده از آن را در نظر بگیرید.

اکنون که ما درک بهتری از محبوب‌ترین سبک‌های لامپ‌های موجود داریم، بیایید نگاهی دقیق‌تر به انواع مختلف لامپ‌ها و جایی که آنها در خانه شما بهتر کار می‌کنند بیاندازیم.

همانطور که می توانید تصور کنید، چندین نوع مختلف لامپ برای انتخاب وجود دارد، و همه آنها بسته به اینکه در کجای خانه قرار می گیرد و چه عملکردهایی برای استفاده از آن نیاز است، مزایا و معایب خاص خود را دارند.

هر اتاق در خانه شما ممکن است به نوع خاصی از نور نیاز داشته باشد. در حالی که برخی از اتاق‌ها فقط نیاز به درخشش دارند، برخی دیگر مانند ناهارخوری یا آشپزخانه شما  به چیزی نیاز دارند که گزینه روشن‌تری ارائه دهد.

به همین ترتیب، اتاق خواب، دفتر کار خانگی و فضای نشیمن ممکن است علاوه بر منبع اصلی لومینسانس، نیاز به نور اضافی یا محیطی داشته باشند و از آن بهره مند شوند.

چراغ‌های رومیزی معمولاً برای بسیاری به عنوان چراغ مطالعه استفاده می‌شوند، اما برای برخی دیگر، ممکن است تنها بخشی از دکوراسیون اتاق در نظر گرفته شوند.

در حالی که آنها روشن‌کننده‌ترین گزینه‌ها نیستند، اما می‌توانند شخصیت اتاق را به هم پیوند دهند و به عنوان منبع نور پرکننده در هماهنگی با منبع اصلی نور عمل کنند.

چراغ های رومیزی بهتر است روی میز کنار مبل، روی پیشخوان، میز کناری، رومیزی یا میز خواب استفاده شوند. آنها همچنین در اتاق خواب کودک عالی هستند، زیرا می توانند به عنوان یک چراغ شب در تمام طول شب خدمت کنند.