فواید لپه برای مردان و زنان باردار

یک فنجان لپه حاوی 70.2 میلی گرم کولین است که به عملکرد گل رز آبی و سیستم عصبی کمک می کند. کولین در خلق و خو، کنترل عضلات، یادگیری و حافظه و همچنین متابولیسم بدن نقش دارد.

ODS توصیه می کند که بزرگسالان 400 تا 550 میلی گرم منبع مطمئن کولین در روز، بسته به جنسیت و باردار بودن یا شیردهی آنها، مصرف کنند.

برخی از تحقیقات اگر لپه قیمه نپخت چه کنیم معتبر نشان می دهد که کمبود سلنیوم ممکن است خطر زوال شناختی را در افراد مسن افزایش دهد. این بدان معناست که سلنیوم ممکن است از سلامت شناختی، از جمله حافظه و تفکر حمایت کند.

هضم و نظم
فیبر به سالم نگه داشتن دستگاه گوارش کمک می کند و نظم و راحتی را افزایش می دهد. لپه و سایر حبوبات منبع خوبی از فیبر هستند.

مطالعاتی که در منبع مورد اعتماد در سال 2016 در مورد فواید تغذیه‌ای لپه مشخص شد، نشان داد که افزودن نخود به رژیم غذایی منجر به افزایش قابل‌توجهی در مصرف فیبر در رژیم غذایی می‌شود که مزایایی برای هضم و سایر فرآیندهای بدن دارد.

کنترل وزن و سیری
فیبرهای غذایی به عنوان حجم دهنده در پارچه کرپ گوارش عمل می کنند. حجم دهنده ها باعث افزایش احساس سیری بعد از غذا می شوند و پروتئین نیز همین اثر را دارد.

احساس سیری طولانی‌تر بعد از غذا خوردن می‌تواند به کاهش اشتها و کاهش کالری دریافتی فرد کمک کند.

بر اساس بررسی منبع معتبر در سال 2017، زمان پخت لپه، مانند لپه، حاوی فیبر نامحلول و محلول هستند که می توانند تخلیه معده را به تاخیر بیندازند و سرعت حرکت غذای هضم شده در روده کوچک را کاهش دهند. این می تواند به افراد کمک کند مدت طولانی تری احساس سیری کنند.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. با این کالاها از هر انگشتتان پول می ریزد!
  2. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!
  3. داستان ذوب شدن یک مرد 40 ساله در دیگ بخار
  4. مردی که با استفاده از بیل مکانیکی مسافر کشی هم می کند