علت ممنوعیت فروش فرش ابریشم شش متری در تبریز

آیا تا به حال از رختخواب بر روی یک کف چوبی یا کاشی بیرون آمده اید و احساس سرما کرده اید؟ اگر چنین است، پس می دانید که فرش ابریشم شش متری می تواند به عنوان عایق عمل کند و به کف شما گرما بدهد.

بنابراین، کفپوش‌های موکت در واقع می‌توانند اتلاف گرما را در ماه‌های سرد سال کاهش دهند و در نتیجه در قبض‌های آب و برق صرفه‌جویی کنند.

خانه هایی که کف فرش دارند، ساکت تر از خانه های بدون فرش هستند. به این دلیل که فرش بسیاری از صداها از جمله ریزش پا را از بین می برد.

خانه‌هایی که فرش دارند به سادگی ساکت‌تر از خانه‌های بدون فرش هستند، که مخصوصاً اگر خانواده پرجمعیتی دارید که در آن افراد در تمام ساعات شبانه روز بیدار هستند و با برنامه‌های مختلف می‌خوابند، بسیار خوب است.

کفپوش فرش از کفپوش چوبی یا کاشی ایمن تر است: فرش بسیار ایمن تر از کفپوش های چوبی یا کاشی است، لغزش ها و افتادن ها نسبت به کف های سخت تر کمتر است.

علاوه بر این، فرش مقداری بالشتک ایجاد می‌کند که منجر به صدمات کمتری در هنگام افتادن افراد روی کف فرش می‌شود.

بسته به نوع فرشی که خریداری می کنید، قیمت فرش اغلب کمتر از کفپوش های چوبی یا کاشی است.

با این حال، این ممکن است فقط یک مزیت کوتاه مدت باشد، زیرا فرش ها به راحتی قدیمی می شوند و آسیب می بینند.

بنابراین آنها باید بیشتر از کفپوش های چوبی یا کاشی تعویض شوند و در نتیجه بر هزینه ها افزوده می شود.

ممکن است از آن آگاه نباشید، اما میکروب‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌ها در آن الیاف فرش پنهان می‌شوند که منتظرند شما را غافل بگیرند.

همه آن میکروب‌ها و ویروس‌ها در فرش شما می‌توانند اعضای خانواده‌تان را به نوبت احساس ناخوشی کنند.

در حالی که تمیز کردن با بخار می‌تواند بیشتر باکتری‌ها و آن میکروب‌ها و ویروس‌ها را از بین ببرد، زمان زیادی طول نمی‌کشد تا موارد جدید در فرش شما پنهان شوند.

فرش ها در جمع آوری گرد و غبار و گرده و نگه داشتن آن در الیاف خود عالی هستند، در حالی که جاروبرقی منظم می تواند بسیاری از گرد و غبار و گرده ها را از بین ببرد.

برخی از آنها راه خود را به هوا باز می کنند، جایی که می توان آنها را قبل از اینکه به الیاف فرش شما بازگردند، تنفس کرد.