سویشرت شمعی پسرانه بپوشید تا تا دچار نرمی استخوان نشوید

در واقع سویشرت شمعی پسرانه دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد، با کشیدن آن روی سر خود آن را به تن می کنید.

اینها بسیار ابتدایی هستند. آن‌ها برای لایه‌بندی روی پیراهن دیگر مناسب هستند، زمانی که برای یک ژاکت به اندازه کافی خنک نیست اما آنقدر گرم نیست که یک تی‌شرت بدون لایه لباس اضافی بپوشید تا شما را گرم نگه دارد.

این دستگاه‌ها که برای مردان و زنان طراحی شده‌اند، معمولاً سبک هستند و برای گرم نگه‌داشتن زمانی که در بیرون از خانه می‌دوید عالی هستند.

اما آنها همچنین در محیط های دارای تهویه هوای باشگاه کار می کنند. اگر قصد دویدن در شب را دارید، به دنبال هودی باشید که رنگ های روشن و منعکس کننده روی آن داشته باشد تا برای رانندگان قابل مشاهده باشید.

چیزی که در مورد این نوع لباس های ورزشی عالی است این است که اغلب ضد آب هستند و خاصیت خشک شدن سریع دارند.

 

این یک برداشت مدرن تر از یقه یقه اسکی سنتی است. قسمت بالایی از دو لایه مواد تشکیل شده است که به هم دوخته شده اند.

پایین تر از یقه های یقه اسکی کلاسیک، یقه های ساختگی محدودیت کمتری دارند. بعلاوه، آنها به اندازه کافی برای هوای سرد همه کاره هستند، اما می توانید در شرایط گرمتر نیز آنها را بپوشید. ممکن است گاهی اوقات یقه های ساختگی را در پیراهن های آستین کوتاه و حتی بدون آستین پیدا کنید.

می‌توانید یک هودی زیپ‌دار که از گردن تا کمر به بالا و پایین بسته می‌شود، یا یکی با زیپ که فقط تا نیمه جلو کشیده می‌شود، تهیه کنید.

نوع زیپ دار تمام قد راحت تر وارد و خارج می شود. انواعی که فقط تا حدی زیپ می شوند بیشتر شبیه هودی های پیراهن کش هستند.

اگر یک سویشرت زیپ دار می پوشید، احتمالاً می خواهید زیر پیراهن یا تی شرت زیر آن بپوشید تا فلز سرد را روی پوست خود احساس نکنید.