ساعت دیواری مینا کاری که به عنوان چرخ های یک ارابه در زمان ناصرالدین شاه از آن استفاده می شد

به ساعت دیواری عجیب و غریب که می توانید آن را به دیوار بچسبانید نگاه کنید! آره! ساعت دیواری مینا کاری برچسبی یک راه سرگرم کننده برای تزئین دیوار اتاق نشیمن و تحت تاثیر قرار دادن مهمانان شما است.

طراحی مینیمالیستی دارای نشانگرهای زمان آسان با ساعت کوارتز کاملاً کاربردی است. این مجموعه ساعت همه کاره DIY با یک الگوی دیواری از پیش تعیین شده برای مبتدیان ارائه می شود، بنابراین لازم نیست نگران عدم تطابق مقیاس باشید!

نگاهی به این ساعت زنگ دار جیبی بیاندازید که برای مسافرت ها ضروری است! ساعت زنگ دار دیجیتال تاشو دارای صفحه نمایش واضح و نور پس زمینه برای دید در تاریکی است.

دکمه های دارای برچسب منظم، عملکرد شما را بسیار آسان و بدون درز می کنند. ساعت شامل دکمه روشن و خاموش زنگ و دکمه هایی برای تنظیم ساعت و دقیقه است. هنگامی که زنگ هشدار خاموش می شود، زمان به طور خودکار به تنظیمات محلی بازنشانی می شود.

با این ساعت دیواری گرد، رنگی روستایی به اتاق خود اضافه کنید! ساعت پلاستیکی از یک صفحه چوبی درشت تقلید می کند که به خوبی با هر دکوراسیون داخلی هماهنگ می شود. اندازه بزرگ دید بهتری از زمان را حتی از راه دور ارائه می دهد.

این ساعت با باتری کار می کند و سبک وزن دارای عملکرد تیک تاک بی صدا است تا عملکرد را کاملاً بی صدا نگه دارد. شما می توانید این قطعه را در مناسبت های خاص به دوستان و همکاران خود هدیه دهید!

اگر به دنبال طراحی ساعت دیواری مارک دار و تزئینی هستید، بیشتر از این نروید! این ساعت دیواری زیبای نیمه ماه را انتخاب کنید که هرگز نمی تواند مهمانان شما را تحت تاثیر قرار دهد.

هر ثانیه که تیک تاک ساعت می زند همان لذتی را به شما می دهد که در آسمان صاف شب به ماه خیره شوید. ترکیب اعداد و نقاط ظاهری شیک به ساعت دیواری می بخشد. ترکیبی از چوب و شیشه در ظاهری تک رنگ این قطعه را به یک برنده مطمئن تبدیل می کند!