ساعت خوب زنانه که الکترون های منفی را از بدن جذب خودش می کند

فکر کردن به اینکه چه رنگی برای ساعت خوب زنانه انتخاب کنید بسیار مهم است؛ حالت ساعت عمدتاً با رنگ صفحه تعیین می شود.

رنگ های کلاسیک صفحه زنانه سفید، مشکی و قرمز است، آنها محتاطانه به نظر می رسند، کنتراست با دست ها به شما امکان می دهد زمان را سریعتر بخوانید.

دوستداران لوازم جانبی اصلی اغلب صفحه های با طرح و طرح غیر استاندارد را انتخاب می کنند.

رنگ کیس تکمیل کننده سایه صفحه است؛ اگر می ترسید با نحوه انتخاب ساعت زنانه بر اساس رنگ اشتباه کنید، به رنگ های سنتی متالیک  طلایی، نقره ای، استیل بسنده کنید.

آنها ساده ترین ترکیب با لباس هستند و همیشه مناسب به نظر می رسند و برای همه چیز مناسب هستند.

سایه بند در درجه دوم اهمیت قرار دارد. در بسیاری از مدل ها قابل تعویض است، بنابراین می توانید بند هایی را در رنگ های مختلف خریداری کنید و با توجه به روحیه خود تغییر دهید.

کسانی که از آزمایش نمی ترسند و می خواهند گزینه های اصلی را انتخاب کنند، باید روی رنگ های مرسوم تمرکز کنند.

در سال 2022، روند سایه های ملایم آبی، صورتی، سبز است. رنگ های روشن نیز مرتبط هستند: تمشک، یاسی، هویج، زرد. دوستداران سبک محدود باید به نعناع، ​​خاکستری، گرافیت توجه کنند.

اگر هنوز برای خودتان تصمیم نگرفته اید که چه رنگی برای انتخاب ساعت بهتر است، توصیه های کلی طراحان را راهنمایی کنید.

در تابستان و بهار، به سایه های غنی و روشن توجه کنید. در پاییز و زمستان، بهتر است سایه های آرام و ملایم بیشتری انتخاب کنید.

برای اوقات فراغت و پیاده روی، یک ساعت زنانه با الگوی روی صفحه و یک بند جالب، برای کار  رنگ های ثابت با احتیاط و برای ورزش گزینه های روشن و جذاب را انتخاب کنید.

اگر ساعتی با دستبند می پوشید، لوازم جانبی ساخته شده از فلزات همرنگ را انتخاب کنید.

ساعت‌های استیل خاکستری مات و تیتانیوم برای دستبندهای نقره مناسب‌تر هستند، در حالی که گزینه‌های فولادی با روکش طلا برای دستبندهای طلا بهترین هستند.