رشته آشی سامان / بزرگ ترین تولید کننده انواع رشته آشی ممتاز

رشته آشی سامان

یکی از فرآورده های خمیری حاصل از آرد گندم، تولید انواع رشته مانند تولید رشته آشی و پلویی است که در کشور ما به صورت سنتی، کارگاهی و صنعتی تولید می شود و از لحاظ ارزش غذایی در هرم غذایی در گروه نان و غلات قرار می گیرد. با توجه به کاربرد و مصارف گوناگون انواع رشته ها، اطمینان از کیفیت مطلوب محصول و بهداشتی بودن ان نقش مهمی در تامین سلامت افراد دارد. رشته آشی ممتاز سامان این فاکتور های اصلی در کیفیت را با محصولات خود برآورده کرده است.

انواع رشته:

رشته آشی: فرآورده ای  است از مخلوط کردن آرد گندم درجه یک، آب و نمک که پس از طی مراحل مختلف عمل آوری به وسیله دستگاه تولید و سپس خشک می گردد.

رشته پلویی: فرآورده ای است که از مخلوط کردن آرد گندم معمولی، آب و نمک یا بدون نمک پس از طی مراحل مختلف عمل آوری به وسیله دستگاه به صورت رشته های نازک تر از رشته آشی تولید و سپس خشک و بوداده می شود. نکته این است که نمک برای بهبود کیفیت بافت، حالت ارتجاعی خمیر و چسبندگی به ان اضافه می گردد.

رشته های ناهمگون و قطعات خمیر: به رشته های به هم چسبیده، عصایی و قطعات خمیر خشک شده گفته می شود.

رشته های شکسته: به رشته هایی که طول آن ها کمتر از سه سانتی متر باشد گفته می شود.

رشته آشی سامان / بزرگ ترین تولید کننده انواع رشته آشی ممتاز

آموزش طرز تهیه آش رشته

آموزش طرز تهیه آش رشتهحبوبات را برای کاهش نفخ، یک روز قبل خیس دادهو دو تا سه بار آب آن ها را عوض کنید. پیاز ها را سرخ کنید و سیر داغ را هم اماده کنید. نخود و لوبیا و سیر و پیاز داغ را با آب درون قابلمه بریزید، تا با هم پخته شوند. سپس عدس و سبزی خرد شده را هم به بقیه مواد آش رشته اضافه کنید. یک تا دو قاشق آرد را در کمی آب سرد حل کرده و به مواد درون قابلمه اضافه کنید.سبزی که پخته شد رشته آش را اضافه کنید و هم بزنید تا رشته ها به هم نچسبند. زمانی که از پختن رشته ها مطمئن شدید کشک را  اضافه کنید. بعد از 5 دقیقه گاز را خاموش کنید و اجازه دهید که آش رشته کمی جا بیفتد.

رشته آشی سامان چگونه تولید می شود؟

رشته آشی سامان چگونه تولید می شود؟برای تهیه رشته آش ابتدا مواد اولیه را به صورت خشک به مدت 20 دقیقه به خوبی مخلوط می نمایند تا یکنواخت شود. سپس آب اضافه می شود تا خمیر، شکل و قوام لازم را به دست آورد. در فرآیند مخلوط کردن به دلیل اصطحکاک زیاد، دمای توده خمیر افزایش می یابد که در صورت افزایش بیش از حد دما، ویژگی های شبکه گلوتن آسیب خواهد دید، لذا جهت جلوگیری از افزایش دما باید توده خمیر به نحو مناسب سرد شود. پس از به دست آمدن خمیر آن را به مدت 20 دقیقه استراحت می دهند تا به اصطلاح جا بیفتد. سپس مراحل شکل گیری، گرم خانه گذاری (خشک کردن)، خنک کردن (توسط جریان هوا)، برش دادن رشته ها و بسته بندی انجام می گردد.

عرضه کننده انواع رشته آشی با کیفیت

عرضه کننده انواع رشته آشی با کیفیتتولیدی رشته سامان، با تولید و عرضه رشته آشی اعلاء در انواع و اقسام بسته بندی ها با کیفیت ویژه ی خود راه را برای تهیه یک آش رشته ی با کیفیت با عطر و طعم عالی، برای مصرف کنندکان هموار ساخته است و همچنین از بسته بندی های مناسب و دارای کیفیت در این محصول استفاده می شود تا امر حمل و نقل و نگهداری را نیز آسان کند، به عنوان مثال کارتن رشته آش سامان نیز از نوع با کیفیت بوده و تلاش شده جنس بسته بندی هر رشته ماندگاری و سلامت محصول را حفظ کند.

در این مطلب قصد داریم به برخی از ویژگی های یک رشته ی آش مرغوب اشاره داشته باشیم:

شکل ظاهری: رشته ها باید تا حد امکان صاف و یکنواخت، به طول حداقل 15 سانتی متر و فاقد لک و مواد خارجی باشند و رنگ آن نیز سفید مایل به کرم باشد.

مزه و بو: باید دارای مزه و بوی مخصوص به خود (مزه آرد و خمیر)، فاقد مزه و بوی ترشیدگی و ماندگی و سایر بوهای غیر طبیعی باشد.

بازار فروش رشته آشی در ایران

بازار فروش رشته آشی در ایراندر کشور ما با سرد شدن هوا و همچنین با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان آش رشته طرفداران بیشتری پیدا می کند و مسلماً استفاده و خرید و فروش رشته ی آش نیز به صورت قابل توجهی افزایش پیدا می کند. مشتریان و حتی صاحبان فروشگاه و مراکز غذایی می توانند از طریق ارتباط بدون واسطه با تولید کنندگان رشته آش، با صرف هزینه ی کمتری انواع رشته آش مورد نظر خود را سفارش و خریداری کنند.

خرید عمده رشته آشی سامان به صورت آنلاین

خرید عمده رشته آشی سامان به صورت آنلاینپخت و تهیه آش رشته آن هم به تعداد بالا برای بسیاری از افراد سخت می باشد اما با یادگیری چند ترفند مخصوص تهیه این آش سنتی و استفاده از مواد اولیه با کیفیت می توانند به بهترین شکل آن را طبخ کنند. امروزه بسیاری از افراد از این طریق کسب درآمد می کنند و برای انواع مراسمات و مجالس مهمانی ها، حتی مساجد در ماه های مبارک رمضان و محرم و اعیاد مذهبی این غذای پربار را تهیه می کنند. رستوران ها، آشپزخانه های مرکزی، و حتی افرادی که در منزل مشغول به تهیه انواع آش برای به فروش رساندن آن هستند، می توانند جهت سفارش و خرید عمده رشته آشی سامان با کیفیت بالا اقدام نمایند. قیمت رشته آش سامان به صورت عمده برای مشتریان مناسب تر نیز خواهد بود.