درختان سرکش و خیلی بزرگ لیمو شیرین در جزیره

هرس
اگر متوجه شدید که گیاه سرکش یا خیلی بزرگ است، می توانید آن را کوتاه کنید. ساقه هایی را که می خواهید جدا شوند ببرید. این کار را هر سال یک بار یا بیشتر انجام دهید، فقط در صورت لزوم.

نکته اضافی
گرده افشانی گل ها به تنهایی ضروری نیست زیرا درختان لیمو خود گرده افشانی می شوند، اما حرکت دادن اشیا در کنار هم می تواند مفید باشد.

شما میتوانید با استفاده از یه قطره از آب لیمو رنگ جیوه را از بین ببرید. مشکلات و راه حل های درخت لیمو
یکی از بهترین نکاتی که می توانم برای جلوگیری از شیوع بیماری ها به شما بدهم این است که به سرعت از شر حشرات حشرات خلاص شوید.

چندین بیماری وجود دارد که توسط حشرات منتقل می شود طبع لیمو شیرین که هیچ درمانی ندارند و شما را مجبور می کنند تا کل درخت خود را از بین ببرید.

چالش ها و مسائل
زرد شدن برگ ها – گیاه سالم به نظر نمی رسد؟

ممکن است چندین چیز باشد، اما بررسی کنید که بیش از حد آبیاری نکنید و مطمئن شوید که ظرف یا منطقه رشد در فضای باز شما به درستی تخلیه می شود. زهکشی نامناسب یک راه مطمئن برای تشویق پوسیدگی ریشه است.

ریزش میوه – این در واقع برای اکثر گونه های درخت مرکبات طبیعی است. یک بار در هر فصل، اکثر درختان مرکبات دچار ریزش می شوند که در آن قسمتی از میوه نابالغ از درخت می ریزد. اگر متوجه شده اید که همه میوه ها در حال ریزش هستند، این ممکن است یک مشکل دیگر باشد.
با یک متن تشکر میتوان فروشندگان اینترنتی را خوشحال کرد. بدون میوه  درخت شما ممکن است برای میوه دادن خیلی جوان باشد یا ممکن است نیاز به کمک به گیاه خود در گرده افشانی داشته باشید.

شته ها
شته ها هنگام پرورش لیمو مشکل ساز هستند زیرا باعث گسترش بیماری می شوند.

دختران ایرانی با پوشیدن لباس کردی دخترانه میتوانند سنت پوشش اصیل قسمتی از میهن را بجا آوردند.

از یک انفجار قوی آب برای از بین بردن شته ها از درخت خود استفاده کنید. اگر هجوم بد شد، از اسپری های خانگی برای از بین بردن این آفات مزاحم استفاده کنید.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. با این کالاها از هر انگشتتان پول می ریزد!
  2. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!
  3. ارگونومیت صندلی بسیار در سلامتی انسان مهم است
  4. بازار فروش برنج عنبر بو باکیفیت