خطرات خفگی با پتو های سربازی برای کودکان

موارد زیر نیز ممکن است خطر خفگی را برای کودکان زیر یک سال ایجاد کند:

موبایل: اگر موبایل روی تخت نوزادتان دارید، مرتباً آن را چک کنید تا مطمئن شوید که ایمن است، نمی افتد و به طور ایمن از دسترس کودک شما دور است.
ملحفه: حتی پتو بافتنی نوزاد نازک و سبک نیز می تواند برای یک نوزاد کوچک خطرناک باشد. اطمینان حاصل کنید که سایز دقیق ملحفه تخت نوزاد را برای تشک کودک خود خریداری کرده اید.

صندلی ماشین: قرار دادن پتو سربازی نوزاد در گهواره بسیار خطرناک است. ممکن است واژگون شود یا بیفتد و کودک شما را له کند یا خفه کند.
چه زمانی می توانم پتو را معرفی کنم؟
خطرات مرتبط با SIDS پس از یک سال به شدت کاهش می یابد، اما به طور کامل ناپدید نمی شوند. هر کودکی با سرعت خودش پیش می رود. کودک شما در زمانی متفاوت از کودک همسایه شما برای پتو، بالش و حیوانات عروسکی آماده خواهد بود.

پاسخ کوتاه؟ هنگامی که کودک شما مهارت های حرکتی خود را به اندازه کافی بهبود بخشید تا بتواند در اطراف حرکت کند و آزادانه اشیاء را بپوشد یا ببندد، می توانید یک پتو به او بدهید. این اتفاق بین 1 تا 2 سالگی رخ می دهد.

پتو گلبافت دو نفره گرما را فراهم می کنند، بنابراین اگر متوجه شدید که کودک شما سرد است یا قبل از این نقطه عطف به راحتی بیشتری نیاز دارد، سعی کنید آنها را قنداق کنید یا در کیسه خواب بخوابانید.

اگر آنها از این نقاط عطف گذشته باشند، ممکن است زمان معرفی یک پتو باشد. مطمئن شوید که خیلی ضخیم نیست و دارای حاشیه سنگین نیست.

چه زمانی می توانم بالش را معرفی کنم؟
هنگامی که کودک شما از یک پتو شب نما یا گهواره به تخت کودک نوپا منتقل می شود، سلطنت آزاد خواهید داشت. آنها می توانند بالش، پتو، و اسباب بازی های پر شده داشته باشند – تا زمانی که خطر خفگی نداشته باشند.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!