خرید عمده رشته آش سنتی درجه یک

رشته های آشی جز بهترین گزینه ها برای گنجانده شدن در برنامه غذایی ما هستند، این رشته ها را می توان به روش های صنعتی و سنتی تهیه کرد، تهیه رشته آشی سنتی کار بسیار سختی نیست و هر زن خانه داری در منزل می تواند هر مقدار که می خواهد این ماده غذایی را تهیه کند.

خرید عمده رشته آش سنتی درجه یک

تفاوت رشته آش سنتی با رشته زر ماکارون

تفاوت رشته آش سنتی با رشته زر ماکارون

رشته های در دو نوع سنتی و صنعتی وجود دارند، رشته آش سنتی تفاوت چندانی با رشته های صنعتی ندارند و تنها در جزئیات با هم تفاوت هایی دارند.

رشته زر ماکارون چون به صورت صنعتی و با دستگاه های مجهز تهیه می شود، تحت فشار بیشتری قرار می گیرد و در هنگام پخت به آسانی بافت های آن آسیب نمی بیند و شکل ظاهری خود را از دست نمی دهد.

خمیر رشته های سنتی با دست برش داده می شود و خشک می شوند ولی رشته های زر ماکارون با دستگاه های مخصوص و با اندازه های معین برش داده شده و سپس با استفاده از دستگاه خشک کن، خشک می شوند.

زر ماکارون در بسیاری از محصولات خود از آرد سمولینا استفاده می کند که پروتئین و رنگ بیشتری نسبت به آرد معمولی دارد.

معمولا در محصولات سنتی و صنعتی به جز نمک از ماده افزودنی دیگری استفاده نمی شود.

اما برای تهیه ماکارونی زر ماکارون، از بتاکاروتن استفاده می کنند تا رنگ ماکارونی زرد تر شود، همچنین برای افزایش مقدار پروتئین موجود در محصول از گلوتن استفاده می کنند، این ماکارونی ها به وسیله دستگاه، تحت فشار بیشتری نسبت به رشته های آشی قرار می گیرند، بنابراین دارای استحکام بیشتری هستند.

طرز تهیه انواع رشته آش سنتی

طرز تهیه انواع رشته آش سنتیبرای تهیه رشته آش سنتی شما نیاز به آرد، آب و نمک تصفیه شده دارید، اگر می خواهید رشته شما ترش تر شود کشک را در آب بسابید و به رشته تان اضافه کنید.

برای اینکار ابتدا آرد را با استفاده از صافی، الک می کنیم.

سپس آب و یا آب کشک را به آرد اضافه می کنیم و خمیر را تشکیل می دهیم.

خمیر را به صورت کاملا نازکی پهن می کنیم و آن را با استفاده از یک چاقوی تیز به صورت برش های کوچکی در می آوریم.

مقدار کمی آرد بر روی آن ها بپاشید تا این برش ها به هم نچسبند.

بگذارید تا برش های خمیر خشک شوند، اکنون محصول مورد نظر شما آماده است و می توانید از آن در آش های خود استفاده کنید.

خرید رشته آش سنتی

خرید رشته آش سنتی

برای خرید رشته آش سنتی شما می توانید به چند صورت اقدام کنید، خرید اینترنتی، خرید از فروشگاه ها، خرید به صورت عمده از نمایندگی برندهای معتبر، خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه از شرکت های تولیدی از روش های خرید این محصول هستند.

این محصول به صورت فله و یا بسته بندی تولید می شود، خرید رشته آشی فله ای می تواند بسیار به صرفه تر باشد زیرا دیگر هزینه بسته بندی و موارد دیگر بر روی آن اعمال نشده است و قیمت مناسب تری نسبت به محصولات بسته بندی شده دارد، شما می توانید رشته فله را از نمایندگی های معتبر و همچنین فروشگاه ها خریداری نمایید.

خرید اینترنتی یکی دیگر از راه های خرید این محصول است، شما در سایت های اینترنتی می توانید انواع بسته بندی ها را مشاهده کرد، محصول مورد نیاز خود را سفارش داد و در منزل خود تحویل گرفت، ضمن اینکه سایت های اینترنتی برای رقابت در فروش محصولات خود، تخفیفات ویژه ایی نیز در نظر می گیرند.

یکی دیگر از راه های خرید این محصول، سفارش از در کارخانه و شرکت تولیدی است، با این نوع خرید دیگر واسطه ایی در این میان وجود ندارد و قطعا قیمت نهایی محصول پایین تر از قیمت خرید آن در بازار است.

این محصول در برندهای مختلفی تولید می شود که از نظر قیمتی تفاوت هایی نیز با هم دارند.

قیمت این محصول به نوع آرد، مواد افزودنی و همچنین نحوه تولید آن بستگی دارد.