جوراب بافتنی در جعبه های کادویی

هورسکاینن در حالی که لبخند می‌زند می‌گوید: «برای من، آن امواج یادآور این است که چگونه اینجا هرگز کاملاً آرام نبوده است: ما همیشه چیزی در جریان هستیم.

ماری تارننن که برای تبدیل شدن به معلم جعبه کادو درس می خواند، مجذوب چالش بافندگی جوراب شد. او قبلاً الگوهایی را طراحی کرده بود و ایده اولین کار طراحی واقعی خود را دوست داشت.

وقتی بخیه‌های هر طرف تمام شد، کوک‌های پاشنه را به طور مساوی روی دو سوزن تقسیم کنید. پا و بند پا کاهش می‌یابد 15 (16) دانه را در امتداد لبه سمت چپ فلپ پاشنه بردارید و از حلقه پشتی ببافید.

سوزن های 2 و 3 را در کوک جوراب بافتنی ساق بلند ببافید. 15 (16) پایه را در امتداد لبه سمت راست فلپ پاشنه بردارید و آنها را از حلقه پشتی ببافید. ضخامت ها در انتهای سوزن 1 و در ابتدای سوزن 4 ایجاد می شود.

در انتهای سوزن 1، گره بزنید. 2 با هم، و در شروع سوزن 4، sl1 k1 psso. دوخت را تا زمانی که 48 (52) بخیه باقی بماند، تکرار کنید.

کاهش می یابد شروع انگشت پا برای یک انگشت گوه ای کاهش می یابد.

در انتهای سوزن های قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجی کالا ، k1. در شروع سوزن های 2 و 4، k1، sl1 k1 psso. این کاهش ها را هر رج دیگر تکرار کنید تا 28 دانه باقی بماند. (7 بخیه / سوزن).

قیطان لتونی: رج اول: هر دو کاموا را به جلوی جیوه در تلویزیون قدیمی پارس کار بیاورید. * با رنگ اصلی 1 دانه بخیه بزنید و دوباره کاموا را به جلوی کار بیاورید. سپس کاموای رنگ متضاد را روی رنگ اصلی رد کنید و 1 را با رنگ متضاد خراش دهید. * * -* را تا انتهای رج تکرار کنید.

 

  • منابع:
  1. UEF gets its very own sock knitting patterns
  • تبلیغات: 
  1. با این کالاها از هر انگشتتان پول می ریزد!
  2. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!
  3. داستان ذوب شدن یک مرد 40 ساله در دیگ بخار
  4. مردی که با استفاده از بیل مکانیکی مسافر کشی هم می کند