تولید کننده رشته آشی پهن کیلویی در زنجان

با توجه به اینکه اش از جمله غذاهای محبوب سنتی بین ایرانی ها به حساب می‌آید سالانه حجم بالایی از رشته های آشی در بازار سراسر کشور مورد معامله می گیرد و شرکت های تولید کننده این محصولات انواع مختلفی از آن را به صورت بسته بندی شده و کیلویی تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. یکی از بزرگترین تولید کنندگان رشته های آشی در کشور؛ تولید کننده های رشته آشی پهن کیلویی در استان زنجان هستند که این محصولات را با کیفیتی بسیار عالی تولید می کنند و سالیان بسیار زیادی است با تولید انواع مختلف رشته های پلویی و آشی توانسته‌اند نظر مشتریان داخلی این محصولات را به سمت رشته های با کیفیت خود جلب نموده و برای خود اعتبار ویژه ای را کسب کنند. کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت ها هنوز هم زبان زد خاص و عام است.

تولید کننده رشته آشی پهن کیلویی در زنجان

رشته آشی پهن درجه یک به صورت جعبه ای

رشته آشی پهن درجه یک به صورت جعبه ای

معتبرترین تولید کننده های رشته آشی پهن درجه یک و با کیفیت این محصولات را به صورت جعبه ای انواع مختلفی از این محصولات را تولید کرده و در جعبه های با کیفیت در بازار کشور عرضه می‌کنند.

هر چند امروزه عموما رشته های آشی درجه یک را در بسته بندی های پلاستیکی و رنگارنگ می بینیم اما هنوز هم شرکت های معتبری در این زمینه هستند که محصولاتشان را شبیه سابق دز کارتون های بزرگ و کوچک چند صد گرمی تا چند کیلویی به بازار کشور عرضه می‌کنند.

هرچند شاید این بسته بندی های کارتونی دارای آلودگی بیشتری نسبت به رشته های آشی پهن داشته باشند اما هنوز هم از رونق بالایی برخوردار هستند.

از طریق معتبر ترین مراکز عرضه کننده انواع مختلف محصول های غذایی در سراسر کشور و همچنین نمایندگی های فروش معتبر ترین شرکت های تولید کننده انواع مختلف رشته های آشی در شهر یا استان خود می‌توانید رشته آش پهن و درجه یک را در کارتون های یکصد گرمی تا چند کیلو گرمی خریداری کنید.

اهمیت انتخاب سایز رشته آشی

اهمیت انتخاب سایز رشته آشییکی از موضوعات مهم در مورد رشته های آش؛ سایز رشته آشی است و این موضوع اهمیت بسیار زیادی در خرید این محصولات دارد.

سایز رشته های مختلف متفاوت است. انواع مختلفی از رشته ها در بازار تولید می‌شود. رشته های آشی؛ رشته پلویی و رشته سوپی. رشته های آشی عموما دارای  عرضی در حد ۲.۵ میلیمتر هستند و نسبت به دیگر انواع رشته ها از اندازه بزرگ‌تری برخوردار هستند.

از طرفی رشته های آشی خود در انواع مختلفی تولید می‌شوند. اگر رشته آش فله باشند بهتر است مقدار کمتری از آن ها در آش استفاده شود زیرا پس از پخته شدن حجم این محصولات بسیار زیاد می شود و ممکن است باعث کاهش کیفیت آش شوند و در مقابل باید مقدار بیشتری از رشته های نازک آشی در پخت آش استفاده شود.

صادرات رشته آشی درجه یک

صادرات رشته آشی درجه یک

امروزه تولید کنندگان رشته های آشی در کشور با تولید محصولاتی بسیار با کیفیت توانسته اند علاوه بر جلب نظر مشتریان داخلی این محصولات؛ در زمینه صادرات رشته آشی درجه یک و با کیفیت ایرانی قدم های بزرگی برداشته اند و با صادرات این محصولات به کشورهای مختلف از توانسته‌اند به رونق اقتصادی کشور کمک شایانی بکنند و سالانه ارزآوری بسیار خوبی را برای کشور به ارمغان بیاورند.

از جمله کشورهایی که صادرات رشته آشی درجه یک و با کیفیت ایرانی به آن ها صادر می شود می‌توان به کشورهای زیر اشاره کرد:

  • عراق
  • ترکیه
  • امارات متحده عربی
  • افغانستان
  • پاکستان
  • ترکمنستان
  • تاجیکستان
  • و ….

با وجود قدم های بلندی که در این زمینه برداشته شده است اما هنوز هم می‌توان با تولید محصولاتی با کیفیت تر و همچنین استفاده از بسته بندی هایی با کیفیت تر و شیک و جذاب تر نظر مشتریان نظر مشتریان مختلف خارجی بیشتری را به سمت رشته های آشی با کیفیت ایرانی جلب کرد و با افزایش ظرفیت صادرات این محصولات قدم های بلند تری در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی در کشور برداشت.