تاثیر خودکار های رنگی در نوشتار شما

(7) کتاب‌ها و خودکار اکلیلی خود را تمیز و مرتب نگه دارید، تا حد امکان از کتاب‌های تمرین صرفه‌جویی کنید. (8) یاد بگیرید که با یک جا خودکار و جوهر دو اناس کار کنید، به جای اینکه یک خودکار-قلم روپیه هزینه کنید.

50.” در 14 ژوئیه 1947، او نامه ای به کودکی نوشت: [6] «شما باید علاقه خود را به نوشتن با مداد یا خودکار کنار بگذارید. هر کسی که می‌خواهد خط خود را بهبود بخشد باید از قلم نی استفاده کند.

چگونه همه بچه های کشور می توانند از خودکار رنگی فانتزی استفاده کنند؟ فکر می کنم می دانید قیمت یک قلم آب چقدر است. اگر معلم بودم و راهم را داشتم، آوردن قلم آب به کلاس را ممنوع می کردم. اما صدای من اکنون به یک صدای تنهایی تبدیل شده است.

اگر بر دوستان خود تأثیری دارید، استفاده از قلم نی را در میان آنها رایج کنید.»

چرا مهاتما گاندی مخالف استفاده از خودکار بود؟ این به ایده آل او برای اقتصاد روستایی خودکفا مربوط می شد.

در نوامبر 1934، او مقاله‌ای در مورد صنایع روستایی نوشت، جایی که در بخشی از آن گفت: «به طور خلاصه، از چیزهایی که استفاده می‌کنیم، باید خرید خود را به کالاهایی که روستاها می‌سازند محدود کنیم.

تولیدات آنها ممکن است خودکار فانتزی دخترانه باشد. ما باید سعی کنیم آنها را ترغیب کنیم که کارشان را بهبود ببخشند، نه اینکه آنها را به دلیل برتری اقلام خارجی یا حتی محصولات تولید شده در شهرها، یعنی کارخانه های بزرگ، کنار بگذاریم.

اگر این نگرش صحیح است، طبیعتاً ما از خودمان شروع می کنیم و بنابراین مثلاً از کاغذهای دست ساز به جای آسیاب، استفاده می کنیم، تا جایی که ممکن است به جای قلم یا قلمدان، جوهر ساخته شده در آن، از نی روستایی استفاده می کنیم.

روستاها به جای کارخانه های بزرگ و غیره.

من می توانم نمونه هایی از درب پی وی سی دستشویی را چند برابر کنم. به ندرت چیزی برای استفاده روزمره در خانه وجود دارد که روستاییان قبلاً ساخته نشده باشند و حتی اکنون نیز نتوانند بسازند.»

  • منابع:
    1. A Fountain Pen Story

  • تبلیغات: 
    1. آیا استفاده از لیمو روی صورت به پوست شما کمک می کند؟

    2. با این کالاها از هر انگشتتان پول می ریزد!